Serviceydelser
Med vores servicekoncept sætter vi nu også nye standarder inden for serviceydelser. Vi er der for dig, fra starten på det første idekoncept og i hele din anvendelses levecyklus.
WITTENSTEIN Service Portal
Her kan du finde produktspecifik information og kontaktpersoner eller bestille erstatningsprodukter, inspektioner og reparationer.
1. Planlægning
2. Investering
3. Vedligeholdelse
4. Uddannelse
Med vores kurser bliver du nemt ekspert – vores viden er din fordel
Produktkurser
Jo større viden man har, des mere kan man udrette. Vi deler gerne vores ekspertviden med dig: Få glæde af vores mangeårige erfaring, og lær mere om WITTENSTEIN-koncernens produktportefølje.
Kurser i cymex®
Bliv designekspert! Vi arrangerer kurser i vores designsoftware på basis af dine behov. Uanset om det nybegyndere eller eksperter, til lejlighedsvis eller regelmæssige brugere – vi tilpasser vores kursus til dine ønsker og behov.
Installationskurser
Vi tilbyder individuelle kurser om professionel systeminstallation og den mekaniske installation af det valgte lineære system på stedet.
Servicekurser
Deltagelse i et individuelt servicekursus er en forudsætning for at bestille reservedele på styklisteniveau. Deltag, og bestil derefter reservedele, du selv kan montere. Vi tilbyder kurser hos os eller hos dig på stedet, herunder i reparation af dit drev. Derudover afholder vi jævnligt vedligeholdelsesworkshops, hvor deltagerne får instruktion i sikker omgang ved montage af motoren på gearet samt uafhængig udskiftning af sliddele og gearkomponenter. Datoerne for disse workshops fås ved henvendelse.
Kursus sammensat ud fra dine ønsker
Du er velkommen til at kombinere dit personlige træningskursus med andre emner. Du kan f.eks. gøre brug af vores tilbud om en virksomhedstur og lære meget mere WITTENSTEIN-koncernen.
Udnyt følgende fordele:
- Individuelt sammensat indhold og specifikke kurser
- Praktisk orienterede læringsmetoder
- Certificerede undervisere